dimecres, 2 d’abril del 2008

Kappa

El Kappa es un amic meu, un tio molt trempat, amb el qual he passat molt bones estones parlant de moltes coses i de res en concret, que em fa sentir com si fos el John Goodman al flim "El gran Lebowski", i amb el qual ens retroalimentem en qualsevol conversa amb frases extretes de "Pulp Fiction". Puedes creerlo.

El Notas, vull dir, el Kappa, ja m'ho va dir una vegada: "Hauries de fer un Blog. Tens anima de blogger." Doncs si senyor, m'ha costat, pero al final escric el meu Blog. I tenia rao, aixo es un començar i no parar. Ara be, ja veurem el que em dura aquesta activitat frenetica...

En fi, podria dir moltes coses del Kappa. Hi ha frases del Kappa que haurien de figurar entre els classics de la filosofia, com per exemple aquella de: "Anar al cinema (encara que hi vagis amb altra gent) es un acte individual."

Si, en podria dir moltes coses. Pero el millor es que, si en voleu saber mes coses, visiteu el seu Blog. El Kappa te un Blog que-te-cagas, no la merdeta de Blog que tinc jo, que no hi entra ni Deu (suposant que existis, que ja es molt suposar). Aqui en teniu el link:
http://disiei.net/blog/

Em penso que es pot posar en un enllaç a la portada del Blog, pero no en tinc ni puta idea de com fer-ho, i em fot mandra de mirar com es fa. La llei de la minima energia es infalible, un cop mes.
Aixi que de moment ja esta be. I si veig que la cosa s'anima, ja ho fotare com cal. Pero ho dubto molt...
Ara li deixare el link del meu Blog al Kappa, a veure si almenys hi entra algu, al meu. Ja se sap que el mon funciona aixi, a base de trapicheos entre els coleguis.

Apa, us deixo amb el Kappa.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Ronis, "esto m'ha llegao"

Sorprenent el despelote emocional ;)

En plan "chparnos las pollas" et faré una referència al meu blog