diumenge, 20 d’abril del 2008

88

Avui es 20 d'Abril.

Un 20 d'Abril concret va neixer una persona concreta, la qual va demostrar tot el que es podia arribar a fer amb el triomf de la voluntat. Aquesta persona ha influit molt en la meva vida. Tambe ha influit molt en la Historia i en la vida de milions de persones. Pero aixo es un altre tema.

El fet es que aquesta persona tenia la idea ferma d'anar cap a l'Est, ja ho explica tot prou be al seu llibre. Si be es cert que en principi no era una necessitat vital immediata, les circumstancies van fer que s'hi dirigis bastant aviat. Uns diuen que aixo va provocar tot un merder de ca l'ample. Altres diuen que, gracies a ell, ara mateix no estem parlant tots rus, sense necessitat de passar per una academia d'idiomes.

En fi, i resumint una serie de pasos intermitjos, que d'aqui em ve tambe a mi la meva deria per anar cap a l'Est. Jo tambe vaig fer una mica com ell, a escala reduida. I abans de començar l'assalt a Russia, vaig fer els deures:
- Vaig abordar una operacio a Anglaterra, encara que jo vaig tenir una mica mes d'exit que no pas va tenir ell amb la "Operacion Leon Marino", tot sigui dit de passada.
- Vaig fer un recorregut en plan turista per l'Europa Central.
- I vaig realitzar una incursio a Rumania per a protegir-me el flanc sud durant la meva "Unternehmen Barbarossa" particular.

De fet, tenia pensat d'iniciar la meva campanya a l'Ostfront l'estiu del 1997. Pero vaig haver de postposar la campanya per a l'estiu de l'any seguent, per causes alienes a la meva voluntad. Que ben pensat, una cosa semblant li va passar a ell, quan els seus amiguets italians van fotre la pota i va haver de retrassar la data prevista per a posar ordre en el pitote que havia montat aquella gent per la zona dels Balcans.

I be, aquest es el motiu pel que vaig començar a viatjar a Russia. Despres m'hi vaig entretenir alli uns quants anys, mes tard vaig passar a fer un parell de campanyes a Ucraïna, i finalment he passat a voltar principalment una mica per Asia, que es otro rollo.

Apa, ja n'hi ha prou. Ara a esperar la propera data a tenir en compte, que sera el 22 de Juny... Pero be, ja esta tot dit aqui.

Doncs aixo es el que hi ha. Si t'agrada be, i si no, et fas fotre. O dit d'una altra manera, que esto es lo que hay. Si te gusta bien, y si no, tambien.