diumenge, 13 d’abril del 2008

El Japó. La mare que els va parir.

L'estiu del 2007 vaig estar al Japó. Em penso que no dedicare al Blog massa espai al meu viatge, perque tothom a estat al Japó, i tothom en te un Blog. Es el pais del qual he trobat mes informacio i mes completa a internet. O sigui que no cal que m'hi esforci. Pa qué.

El que fare algun dia es comentar la idiosincrasia del poble japonés sota el meu punt de vista i en base a la meva experiencia al seu pais. N'hi ha gent molt amable, i els que ho son, ho son molt. Pero tambe hi ha un porcentatge molt elevat que son uns autentics cabrons. Aixi, amb totes les lletres. Deu n'hi do, lo cabrons que arriben a ser.
Ja ho explicare algun dia, ja, que la gent es pensa que alli tothom es amable i educat. Es tot una façana, i quan estan davant d'un estranger, aquesta façana a vegades ni tan sols la mostren, i d'altres s'esvaeix mes o menys rapidament.
La mare que els va parir, tots plegats.

En fi, que ara van i, en un rampell feixista que d'altra banda no m'extranya massa, tal com son, resulta que des de finals de 2007 han implementat unes noves mesures de seguretat. Es tracta de prendre les emprentes dactilars als estrangers que vulguin entrar al pais. I si no te les deixes prendre, doncs no et deixen entrar i et foten fora. I encara han fet un video per a publicitar aquesta mesura entre els estrangers i que sapiguen el que hi tenen montat, i ho presenten com un avanç i un fet necessari per a mantenir la pau mundial despres del que va passar l'11 de setembre als USA.

Vinga, home, no foteu. Ja no n'hi ha prou amb que et toquin els collons amb lo dels liquids, et fotin treure les sabates, et fotin quasi despullar a vegades segons la roba que portis, etc. Amb l'excusa aquesta, es fotaran tots a tenir-nos ben controladets com si fossim gossos.

Ja no parlo dels ianquis, que tambe ho han posat en practica, perque lo dels USA ja es un tema que fot fastic de fa temps, i a mes me la porta bastant fluixa, perque ja no pensava anar-hi mai de la vida.

En fi, que menys mal que vaig avançar els meus plans de viatge i vaig anar al Japó l'any passat.
Aixi, ja tinc la feina feta. Com diu un amic meu, visto el tema.

Aqui teniu el link amb el famós video que us deia.
http://nettv.gov-online.go.jp/eng/prg/prg1203.html

Apa, per mi, ja se'n poden anar a prendre pel cul.